God jul

Jag kom precis på att eftersom jag inte har något minne av min födsel, så är denna endast ett sätt för mig att förklara hur det kommer sig att jag skapat min självbild. Intressant va? Solipsism är fan intressantare ju mer man tänker på det!

Idag är det julafton, och vi firar en annan födelsedag. Det roliga är dock att Jesus faktiskt inte var född idag, så ja vi firar någonting annat. Egentligen är det nog ett typ av firande av västervärldens konsumtionssamhälle och vår girighet. Men så kan man ju inte säga när alla är så sprudlande och glada över, ja vad fan det nu är. 

Eftersom det är julafton tvingas jag umgås med min släkt, yiiiiipeeeey.... Men det är bara klistra på leendet och agera normal. Jag har trots allt blivit ganska bra på att skådespela, och när folk inte är medvetna om detta skådespeleri så är det ingen som lägger märke till det! Det är intressant hur människor alltid har förutfattade meningar om allt de möter, för det skapar ju en inkorrekt bild av verkligheten om man inte väljer att se världen för vad den är. Jag har varit grymt duktig på att ha dessa meningar, så jag vet vad jag talar om. 

Mitt hat till trots ska jag dock önska dig, om du läser detta, en god jul. Eller snarare en god dag, eller något i den stilen. Rock on cockpenises.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0