Ensamvarg

Mitt huvud är fullt och ni får inte plats. För att ta mig till er behöver jag en lång ansats, för de personer jag träffat har ansats bort till en plats dit jag aldrig någonsin kommer ta sats. För jag bryr mig inte om dina barn eller respektive, om hur du super,knarkar och kastar bort livet. Allt du gör äcklar mig som inget annat, varför äcklar mig folk så förbannat? Kanske har det att göra med att jag är för stor, och gror ur den rollen du kallar för bror. Eller har det att göra med att ni sysslar med hor, genom att smöra och älska någons äckliga skor, eller för att ni skämtar om att någons mor är stor, eller om var sagda person bor? 

För medan jag filar på mina lyriska finesser, så oroar sig folk om korkade petitesser. Som varför Lisa kysste Erik, som é rik och varför Alex från FLEX hade sex med en ful gammal dam äcklig som t-rex. Eller vems mobil som var dyrast eller bäst, om vem som spydde på vems fest, om vem som hade IG på gårdagens mattetest och vem som har legat med flest. Ja, jag tycker att jag är better than the rest, ser ner på kristna och varenda jävla präst. Ödmjukhet är överskattat tycker jag, eftersom allt bör handla om att förstora sitt jag. Eftersom efter varenda jävla dag så tänker man på saker som handlar om ens jag. Inte bryr jag mig om vad någon jag inte känner gjorde idag, om det är en person jag kommer träffa om ett tag, någon utanför mitt jag. Men jag kanske borde hejda mig ett slag, för att gå på knock på ödmjukhetens lag. Är kanske inte så smart för någon som jag. För att vara erimit måste vara skit, för gömmer man sig hittar ingen dit, och utan sällskap blir ens sexliv en nit, och vem skulle göra det med flit? 

Sex är troligtvis det bästa tidfördrivet här i livet, och för mig med flickvän tar jag det nästan för givet. Ni vet, man kysser hennes hals och fortsätter ner, när man hör kvinnan be om mer och mer och mer. Det är då man där nere ligger och ler, utan att hon ser, väntar lite och lyssnar på hur hon ber för en att fortsätta går ner. Oj, oj jag ska inte gå inte på detaljer något mer, tänk om någon inte tycker om en beskrivning om hur det går till när jag ger. 

Så, till ett annat intressant ämne... vad sägs om död och liv? Jag tror det passar bättre än hårt sex med risk för hiv. Men när vi talar hiv kommer vi ju in på död och liv! Låt mig nu leta i mitt tankearkiv och se om jag har några tankar på det här med hiv. Okej, så varför har en person med hiv sex? Kan det vara för att ge igen på sitt ex, ge den lite sex för att samtidigt ge den immunförsvaret av ett kex? Kan så vara, för människor är sluga. Ibland kanske det skulle vara lättare att vara en fluga, ni vet flyga omkring utan egentlig plan. Krasha in i ett fönster fort som bara fan. Dra och mumsa på käk hela jävla dan, eller förpesta ett gäng svettiga grabbar på ett World of Warcraft-LAN. Fast man vill nog egentligen vara någonting med man, kanske ett lejon på natten och en fluga på dan!

Som ni märker är jag ambivalent, inför allt som framför mig blir sent. Jag har ingen aning om vad som faktiskt hänt som gjort mig så ambivalent, kanske fick jag huvudet klämt som barn, i en dörr av den äckliga karln de kallar min morfar. Morfar, eller Bo som han faktiskt heter, är en person som inte rör sig en meter, för att göra sitt eller andras liv fyllt med erfarenheter. Han skiter i alla, till och med sig själv, sedan verkar han undra varför han är själv. Inte den smartaste av män kan man tro, om den där mannen som kallar sig Bo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0